About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Sep 13, 2010

ampun maaf

okey ,selamat hari raya kepada semua umat islam terutama kepada yang mengenali NABILAISMAIL .semoga raya kali ini lebih bermakna daripada raya yang sebelumnya .ampun dipinta kepada rakan seperjuangan yang banyak sakit hati dgn diri ni .minta maaf juga kepada DORM C0-1 ,haha aku banyak buat hal kan ?inilah diri aku yang sebenar .aku minta maaf sangat sangat kat korang semua banyak sangat dosa aku kat korang .aku sayang korang lha .DORM C0-2 ,minta maaf kalau aku banyak buat menyemakk kat dorm korang .hehe .DORM C1-2 ,hey kids sorry kalau wat salah kat korang ea ,syg korang laa .DORM B3-3 ,woi kawan ,minta maap kalau ade wat salah kat korang ,wat menyemak kat dorm ,wat sepah laa .haha ,aku sedar aku banyak kali fly dorm korang .haha .ouh ,tak lupe kepada warga 4ka3 ,sory :) .dan juga brashian ,sory kalau ada wat salah kat korang .

ouh k ,itu je dari NABILAISMAIL :)

special for : LAILATUL ,FANA ,SYAIRAH ,FALAH ,LEHA ,IJLAAL ,MENYUT ,UNA ,CHAA ,IRNA ,LEYLA ,SYANA ,WAWE ,SHADA ,CILOT ,ALEEN ,AIMAN ,WAWAN ,EKIN ,ROSE ,IZA ,PEAH ,LILY ,TEAH ,ATIKAHLATIP ,ATIQAHSAMAT ,AYA ,PUTE :))

also : DORM C0-1 ,DORM C0-2 ,DORM C1-2 ,DORM B3-3 :DD

No comments:

Post a Comment