About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Nov 19, 2010

ilyC0-2sfdm ?

seronok gyle tahap cipan tengah berak .best day ever n ever yo .aku tak kan happy tanpa korang yang agak menyakitkan  dan meyedihkan hati aku bila aku nak tinggal kan asrama gyle tu !the best moment bila dengan korang yang tak reti reti nak bagi mulut aku ni diam .haha ,tak pernah pernah hati aku ni tak nak balik 'home sweet home ' aku tu ,tapi disebabkan mereka yang agak bising + kecoh + gylegyle buatkan aku tak nak pulang dehh ke rumah .wawawawa .korang ni kan ,aku tak tau la nak cakap camne lagi ek ?aku dah malas nak kuarkan air mata aku tau ,sebab seronok gamp*** bile dengan korang semua ...

tanpe :

  • si dia yang hanya beza beberapa bulan dengan kiteorang ,so bajet ko hebat ke senior ? 
  • mereka yang retort stand karat ,report la kau 
  • pakgad kain kiteorang ,ambik cuti raya lebih agaknya 
  • waden yang comel :))
  • yeahhhh taiko aspuri yang agak malu malu itu
  • si karak karak (paham tak komee ???)
  • rules to success !
for those yang saya agak menyenangi aku iaitu :
fatin amira perd
syafiqah meki
syafatin meki
wancik awam
wahida awam

gudlak 4 spm yaw ,do the best !be the best among the best !

hey hey sambong story tadi ,
ok sampai sini sajalah keyboard ni berfungsi .
last ,aku sayang komelahh kawan

lyla ,fana ,leleh ,wan ,ngep ,lily ,syana ,ej ,peah ,both of ayu :)) ,anum ,falah ,ikin !C0-2 ,B3-3 <3

No comments:

Post a Comment