About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Jun 19, 2010

gilalala

aku memang benci buat post ni
lusa aku balik asrama
aku nak sangat sangat jadi OUTSIDER
haha .aku buat lawak ?
aku benci hari isnin
aku suka hari jumaat .haha
memang budak asrama macam tu .huh
banyak lagi aku tak siap barang
baju tah kemana
hw lagi laa ,jangan cakap ,haha
buku sekolah ?emm dalam proses mencari ?
set lk ?pon masih dalam proses mencari
barang asrama ,esok laa
argghh !what the fish !
malas laa nak balik hostel .
aku memang seorang yang malas .
haha

No comments:

Post a Comment