About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Jun 20, 2010

BACK !

malas balik hostel
dua minggu akan datang baru aku update blog ni
tentang hari bapa .
sangat tak sempat kalau hari ni update .fiuuh ,penat !
baru balik celebrate hari bapa di hotel casuarina
sambutan hari bapa yang mengenyangkan .


aku balik isnin lagi
ini kali kedua aku balik isnin
buat ape balik awal awal ?
buat bende yang same waktu nak balik rumah
cuma ..
perasaan je yang lain
seronok /sedih .
memang berbeza tahap guruh petir .


oh yaa ,minggu depan hari mengambil keputusan
what the fish !
keputusan aku sangat laa terukk ,yaa .
paper 1 fizik tak dapat lagi
aku demam hari tu .tak datang sekolah
budak kelas semua dah dapat
paper agama pun ,ustazah tak komfem lagi markah nya
entahlaa ,aku pun tak tahu laa keputusan aku


by : outsider wannabe

No comments:

Post a Comment