About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Dec 2, 2010

freaky post

tahun depan spm .rasa macam baru semalam beratur masuk tadika .haha ,tipu sangat tu .rasa macam baru je lagi tulis angka giliran dekat kertas pmr tu ha .study ?takde lah sangat .ada sikit lagi sifat malas aku ni ha .hishh ,cuti ni ,rasa rindu la kat kawan kawan kat BRASH tu .takpe ,talian maxis kan ade .haha .ouuh ,baideway skang neh nak cerita pasal berat badan pun dah malu lahhh .hehe .banyak pulak aku makan cuti sekolah ni .hehe .

ok ,kalau perasan semalam ade satu post yang agak ngeri la bile bace .carut mencarut isi kandungan nye .PENERANGAN : semalam kat fesbuk tu ,makhluk tu tersilap tarikh agak nya .die ingat april fool ke nak kenekan aku .hisshhh takut aku .ayat dye carot mencarot nenek gua pun tak leh tahan .

foyoimformesyen : sekarang aku dekat rumah kakak aku ni ,jarang aku online macam dulu ,heeee :))

kalau korang perasan ,aku taip post aku kali ni rase macam lain pulak ,hmmm entah laa .daa~

No comments:

Post a Comment