About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Dec 29, 2010

XX

2 tahun aku tak contact die .tah ,sebab lupe kot .tapi aku still simpan nombor rumah die .semalam ,aku try kol nombor rumah die *tak perlu lah mention nombor kan ? .

: assalamualaikum ?
: waalaikumussalam .
: zoragon ade ?*bukan nama sebenar .
: ade ,kejap eaa .

nah ,awek ko kol .


: hello ?
: hello ,zoragon ke ni ?
: haa ?silap nombor kot .

apekejadah nye silap nombor .adik kau chill je cakap yang ko ade wahai zoragon .

: komfem ke ?tak silap lahh .
: silap nombor lahh .
: name ko sape ek ?
: zoragen *sekali lagi bukan nama sebenar .
: area mane ea ?
: setapak 
: ouhhh .*terdiam jap .komfem bukan zoragon ??
: yeee .
: ouh takpe lah .terima kasih
: sama sama .

Akaun utama
(RM).Tempoh panggilan :
365 saat. Caj : RM 0.72. Baki :
Akaun utama :RM 3.89.
Sah sehingga ...perlu ke nak tau jugak ?

oh damn ,aku habiskan 365 saat untuk cari zoragon .tapi betul ke yang dia betul betul zoragen ?tapi statement yang adik die kata yang zoragon ade mencurigakan aku .

aaa~ rindu pulak kat die .mane kau wahai zoragon .if zoragen tu zoragon ,macam mana aku nak contact die balik kalau die taknak mengaku ?aaa~ .SPEECHLESS !

No comments:

Post a Comment