About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Dec 12, 2010

satusatuduaribusebelas

tarikh ni la mengubah aku .azam baru ?tak komfem lagi .tahun depan ,tahun terakhir pakai baju sekolah tu dan tahun pertama aku pakai baju teknik *yuckk .5 Kejuruteraan Awam 3 ,ini la kelas aku tahun depan .tak tahu lah bilangan penduduk still same or not .asrama ,no komen .tuttt tuttt .ada la rasa sedikit gerun nak jejak form 5 ni .tau tau la penangan kertas wajib bagi mereka yang terpaksa mengharungi si spm tuh .fuihhh .study sampai mati pucuk pun belum tentu laa .btw ,aku akan study la juga .bagi mengubat hati ibu ku yang agak kecewa sikit dengan pmr yang tak semenggah tu .HAHA .paling koman sekuman bakteria pun aku na bagi dapat 6A- pun kire bahagia la kejap nampak abjad yang berlainan daripada G .bosan ,setiap ujian G je pun menguasai kertas putih berseri tu ,laik a gesikkkk !

No comments:

Post a Comment