About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Feb 25, 2012

Akit Peyot

Assalam.

Manje tak title? Ok. Aku pun tak taw ape masalah aku nak tulis kat blog ni yang aku sakit perut. Ni di kire mencapap ke? Well, aku just nak mengadu kat membe2 aku jek. Kan kome? Kome dengar aku kan? Haha. Ni lah jadi nye kalo dah rindu membe. K, tak de kena mengena dengan tajuk.

Starting aku sakit perot ni, minggu lepas rasenye. Dah jangan tanye lebih2 .Aku nak cite neh, diam jek. Aku selalu over makan pedas, heyy da tau tak leh makan gatal sangat tu. Well, sape jek yang tak terliur dengan masakan Cikgu Azizah, nasi goreng bodoh pon dikire paling top dalam carta dapur.

Aku paling tak leh tahan nafsu aku bile mak aku masak nasi lemak sambal udang. K aku over. Sebenarnye, time aku mkn nasi lemak tu minggu lepas sebab aku memang dah lame mengidam mak aku masak nasi lemak. Tu yang jadi batak sambal tu. Seriously, sambal aku buat kuah banjir. K ni bukan roti canai = ='

Setelah beberapa hari tersebot, maka bermula lah perang dingin dalam perut aku. Dah macam pembukaan olimpik dah dalam perot neh. Punye la sakit, sampai ke hari ni taw?

Ok lah, mak aku pon dah balik. Aku kena rushing neh,
Ok bye
As-salam.

2 comments: