About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Feb 19, 2012

It's Monday,But It's OK

As-salam

Good morning. Hari ni post aku seawal solat subuh ku. Bangun pepagi ceriakan hari mu dengan senyuman. Tok sah dok cakap apa apa, hang senyum jaa aihh. Hehe. Nampak title aku macam tersembunyi cerita hot di sebalik nye kan? Tak da pa pe pon. Aku just boring menghadap Mark Zuckerberg punye ciptaan tuh. Tuihhh. Tapi aku berterima kasih jugak lah kat die,sebab dengan ade nye , aku boleh saling mengintai pic member2 aku, rindu <3

Last week, memang aku tak de kat rumah langsong. Di situ bukan point nye aku nak belagak yang aku holiday but.... from monday till wednesday aku teman mak aku di Sg Petani, ade mesyuarat. Terasa macam aku dah keje la pulokk. Takde maknenye holiday. Terperap je dalam bilik tuh, ade la sekali gi kuar main boling jap. From Sg Petani bergerak...bergerak wahai demi musuh negara..terleka dengan soundtrack gerak khas jap. Bergerak ke Johor, derrr wa cakap sama lu lah kan, memang penat gilaa laa habaq hang. Kematu pungkok ceq. Mau sampai pukol 11 malam. Before bergerak ke sane, singgah sebentar di Meru. Lepas rindu kat rumah jap.

After 3 days kat Johor, we all moved to Putrajaya for 2 days. Lepak chill kat rumah kakyu jap. Datang lah adik beradik aku yang dok kat kl tu join netap jugak kat rumah kakyu. So, disitu terasa macam kat rumah. Rindu anak sedara aku :)

Finally, gua flying from Pj ke Ipoh. Waaaaaa, aku cerita ni pon terasa excited lagi. Hehe, yelah kan, bape hari tak dok kat rumah. Of coz la rindu. We all sampai rumah waktu senja. Abah waiting for us. Then tamat lah journey aku selama 1 week.

Gua rindu rumah, kucing, and my pillow. Haha. bantai kat sana tak best, tidoq tak lenaa habaq hang lahh
Okeh, waa caw dulu der :D
As-salam....

No comments:

Post a Comment