About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Feb 10, 2012

Super Damn, ACOUSTIC

As salam,

Hello there, agak membosan kan semenjak menjadi lepasan SPM ni. Tapi not fully bored lah .Selagi ade MukaBuku ,awesome blog ^,^ and the great one sing a song ,dah menaikkan 20% to entertain my self :D
Selebihnya,aku beribadat,worship to ALLAH.

HAHA,bajet kejap tadi.
Sejak akhir2 ni lah kan, aku lebih minat dengar acoustic song-guitar daripada lagu2 yang pecah kepale nie *over jap. Penyanyi akustik sangat  awesome and great with just one acoustic guitar.Suara dieorang memang betul-betul superb lah.Ade lagu yang pecah kepale otak ni bile dengar tapi bila lagu tu di convert to acoustic,memang merdu gila. Macam burung berkicauan.haha :D

Bile cerite tantang acoustic ni,1st,aku kagum gileeeh dengan Jake Coco. This guy punya suare tersangat lah lunak dan lagi sedap dari seteng artis barat yang lain .Aku minat gile kalau Jake dengan sumone buat cover.Lagi lagi dengan Tiffany Alvord ke,Corey Gray. Suare die mmg perghh wa ckap sama lu. Aku suke bile suare die buat-buat seksi. Tapi memang seksi pon. Astaghfirullah..

Secondly,jyeahh..Of coz lah Tyler Ward yang pandai rapping nie.Kalau banyak  kali dengar pun tak boring. Tapi Tiffany pon bez gile suare dye. Aku suke waktu dye cover lagu Tho One That Got Away dengan Chester See,memang tersangat hot gile. Gabungan yang mantap .Thumbs up .

Thirdly,Sam Tsui. Kadang-kadang aku tengok die nie,suare macam tak matching dengan muke die. Tapi,cara die olah lagu ke acoustic memang best.

Boyce Avenue
Jason Chen *tapi tak banyak sangat lah video die,tapi suare die tersangat awesome .Trust me >.<
Rachael Lampa

Actually ramai lagi penyanyi acoustic yang lain. Malas nak type.hehe. Korang boleh search sendiri lah kat youtube,takkan itu pon nak gitau. Okey,sebelum korang blah,layan satu lagu ni.As salam :D


No comments:

Post a Comment