About Me

My photo
Emm,as-salam.Thanks for spent your time to visit and follow my bloggggggg.Just untuk happy happy.Im appriciate for those who read my story and merapu merapu ni.Haha.This blog is all about my life,like it?Love you!Hate it?emmm,entah.Boleh keluar sekarang.Papaiiiii :)

Feb 20, 2012

Penantian sebuah Penyiksaan

Assalam,

Title nampak macam membunuh. Okay, today is Tuesday, semua orang taw kan. Good.
Macam dijanjikan oleh mak aku, hari ni aku kena pergi pejabat imegresen. Niat aku baik, nak buat passport jek, bukan sebab aku adalah pendatang asing dari korea. Kalau kacukan tu yelahh. Perasan jap.

Hari ni je dah bape kali aku keluar masuk rumah. Derr, wa rase macam wa betol2 pendatang asing pulak. Ni bukan kes aku di halau dari pejabat tu, tapi sebab aku tertinggal SURAT BERANAK. Aku baru tersedar aku masih di bawah penjagaan mak abah. Under 18. Tunggu passport settle kena wait for one hour. Aku ragu2 jap kat situ, sama ade nak balik atau tunggu je sambil melengung selama 1 jam. So,aku balik je lah. After one hour aku datang and ambik passport sambil tersenyum-senyum sebab semuanya dah settle. Alhamdulillah...

Itulah kisah penantian ku seribu tahun lama nye. Hiperbola pulak .Tapi serious penat :(
Okay deh, itu dia tadi kisah seorang pemandu pelancong. Hehe. Gtg. baibai :D

Assalam.

No comments:

Post a Comment